10 comments

Paris Is Burning !

22 lutego 2012






Some lifestyle photos from my trip to Paris just as I promised. You can see not only monuments but also other incredible things which cought my eye or were just worth taking a shot. I can't wait to go there again !

POLISH: Tak jak obiecałam, wstawiam zdjęcia zrobione podczas pobytu w Paryżu. Nie tylko zabytki ale również wyjątkowe rzeczy i miejsca, które przykuły moja uwagę. Nie mogę się doczekać kiedy znów odwiedzę to piękne miejsce! 












































10 comments:

PorcelainDesire pisze...

cudowne zdjęcia!

Vegaa pisze...

Byłam, Paryż jest obłędny szczególnie latem.

LenaLona pisze...

czuję zazdrość, zazdrość czuję! ech...

A my mamy na blogu prawdziwą bombę - udało nam się namówić kolegów z biura na post z ich stylizacjami: http://lenalona.blogspot.com/2012/02/mad-men-mezczyzna-biurowy.html
Jest na co popatrzeć :D

Zapraszamy i pozdrawiamy,
Lena&Lona z "Bless the Mess"
http://lenalona.blogspot.com

marwet pisze...

ależ Ci zazdroszczę tego wypadu! to piękne miejsce ♥

Malu S♥ pisze...

Great photos!
xx
Check out my Stylish Confessions! ♥

Panna Kazikowa pisze...

A czemu Ciebie tu tak mało ? :)

pantera pisze...

bo to ja robiłam zdjęcia:)

Natalii pisze...

już dziś dałam taki komentarz na innym blogu ale sie powtórzę - zazdroszcze Ci Paryża :)

Lady E pisze...

Świetne zdjęcia ;)

black pearl pisze...

świetne zdjęcia!

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...