5 comments

From The Bottom Of The Ocean

25 lutego 2012


In collections for spring/summer 2012 designers introduce a new trend – sea accent. Blue, turquoise , deep green and shiny materials – everything with shape or color resembling depths of the ocean. Here as an example of this motive : Haider Ackermann, Givenchy, Emanuel Ungaro. What do you think about it?

POLISH: Na pokazach kolekcji wiosna/lato 2012 pojawiła się nowość - akcent morski. Błękity, turkusy, zielenie a do tego połyskujące materiały - wszystko co swoim kształtem i kolorem przypomina głębiny oceanu. U mnie dla przykładu Haider Ackermann, Givenchy, Emanuel Ungaro. Co o tym sądzicie?









 all pics made with Virtualna (runway models from Vogue.it)

 


5 comments:

MikalaFashion by Kalina pisze...

great!

martienn pisze...

uwielbiam niebieksi więc coś pewnie w tym kolorku kupię. ;D

zapraszam do mnie :*

Fashionista pisze...

Ja szalałam za niebieskimi paznokciami już całe zeszłe lato.. I w to moje szaleństwo się chyba powtórzy :)

http://fashionistablog.pl

Pannapierniczkowa pisze...

Hmmm... morski? Może być, jak najbardziej! :)

Anonimowy pisze...

Givenchy is amazing <3

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...