12 comments

Black Heels at Louvre

17 lutego 2012



Today some pics from my visit at Louvre and Pompidou Center. Weather wasn't so beautiful as on the first day of our trip, but still it was way more pleasant then in our Ice Land - Poland. On the photos I've matched tail-coat with silver thread ,a t-shirt from Lanvin for hm collection ( about which I have totally forgot ) and burgundy pants with black heels. I hope you enjoy this outfit

POLISH: Dzisiaj trochę zdjęć z mojej wizyty w Luvrze i Centrum Pompidou. Pogoda niestety nie była już tak piękna jak pierwszego dnia, ale i tak nie ma porównania z obecną krainą mrozu - Polską. Na zdjęciach żakiet ze srebrną nitką połączony z bluzką Lanvin dla hm ( o której całkiem niedawno sobie przypomniałam ) oraz burgundowe spodnie i czarne szpilki. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.





















t-shirt - Lanvin for hm
tail-coat - Vintage
jeans - River Island
heels - Zara

12 comments:

Fashionista pisze...

I love your shoes! Feet look so gorgeous with them on!!

http://fashionistablog.pl

MikalaFashion by Kalina pisze...

świetnie wyglądasz!

Anonimowy pisze...

w luwrze i pompidou są o wiele ciekawsze rzeczy niż twoje black heels... smutne.

madzia pisze...

piękne miejsce :)

made-vogue pisze...

dół stylizacji jest świetny ! :)

Mada:) pisze...

Świetny zestaw i prześliczne szpilki, pięknie się prezentują:)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

soie pisze...

Świetnie wyglądasz :) Te szpilki to ideał, mam nadzieję, że znajdę chociaż podobne.

pantera pisze...

w River Island były podobne;)

sistersstyle pisze...

w moim ostatim pojscie tez mam na sobie asymetric heels, ktore uwielbiam! :)

chodzilo ci sie w nich wygodnie? moje sa tylko na krotkie wyjscia

Beti ♥ fashiontazja pisze...

świetny zestaw! ;)

Chitraa pisze...

Love your jeans. Great outfit.

chitraasfashiondiary.blogspot.com
XOXOX

Addicted to fashion pisze...

Rewelacyjnie wyglądasz, totalnie w moim stylu

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...