20 comments

Aztec in Paris

15 lutego 2012

I never thought that I can change my opinion about Paris so radically in just about few days. My previous trips to this place, made me think about Paris as a dirty and slovenly place. This time it was different. Romantic Valentine's trip plus beautiful architecture of Paris, seen from different side than during ''organized trips''; this all made a big impression on me. Now I'm sure that I will try to go back to Paris soon. Finally I saw the magic of The City of Love, about which I have only heard before.

POLISH: Nigdy nie wierzyłam, że w ciągu kilku dni będę w stanie tak diametralnie zmienić swoje zdanie na temat Paryża. Moje poprzednie wyprawy do tego miejsca, spowodowały, że Paryż kojarzył mi się tylko i wyłącznie z brudem i niechlujstwem. Tym razem było inaczej. Romantyczny walentynkowy wyjazd plus przepiękna architektura Paryża, oglądana z zupełnie innej strony niż podczas ,,zorganizowanych wycieczek'' całość zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Teraz, Paryż jest dla mnie miejscem do któregona pewno wrócę. W końcu odkryłam magię tego miejsca o której wcześniej tylko słyszałam.









cardigan - Gap
top - Hm
jacket- Bershka
pants, heels - Zara
clutch - Vintage  

20 comments:

Panna Kazikowa pisze...

Piękne zdjęcia <3

perfectstyleandshopping pisze...

rewelacyjne :) szczególnie te buuuty <3!

http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

sistersstyle pisze...

sliczne szpilki, ja mam podobne z River Island choc i tak wolalabym bym te z Zary mimo tego, ze roznoca niewielka. czekam na wiecej zdjec z paryza.

Katt pisze...

Może to też kwestia wieku? Miałam dokładnie takie same odczucia o jakich piszesz. Po trzech wizytach syf, po ostatniej się zakochałam :)
Super zestaw. Zarowe szpilki niezawodne!

Sa' pisze...

Lovely outfit, you look gorgeous! xx

sh-girl pisze...

Uwielbiam te buty! Cudowne są!

madzia pisze...

wszystko mi się bardzo podoba :)
a u mnie wszystko zaśnieżone .. ;(

Fashionista pisze...

Bardzo, bardzo fajny zestaw! Najbardziej jednak podobają mi się buty - cudowne! Ah, no i zazdroszczę pięknego Paryża.. :)

http://fashionistablog.pl

EevvaStyle pisze...

ramoneska przepiękna!

pantera pisze...

@Katt całkiem możliwe, że to kwestia wieku plus zazwyczaj na wycieczkach zorganizowanych chodzi się tam gdzie przewodnik zaplanuje, a samemu mozna zobaczyc naprawde cudowne i mniej znane miejsca:)

Raisa H. pisze...

a-m-a-z-i-n-g leggins.

www.raisaland.blogspot.com

Futuristka pisze...

świetny zestaw:) a Paryż kocham, nie ma to jak zwiedzanie samemu:)

Style Your Image pisze...

Great outfit! Those trousers are a real musthave!

Xo, Petra
www.styleyourimage.blogspot.com

Kaera pisze...

Podoba mi się jak te buty zachowują proporcję przy tego typu spodniach. Świetne zestawienie tej białej kopertówki do reszty zestawu.

Pozdrawiam, K.
kaerax.blogspot.com

bionda-fragola pisze...

spodnie są świetne! rzeczywiście, szpilki tu najlepiej pasują ;) pozdrawiam

http://il-specchietto.blogspot.com/

made-vogue pisze...

pięknie wyglądasz! dół stylizacji bardzo przypadł mi do gustu :)

Second Hand Rose pisze...

I adore your leggings, they are gorgeous! Glad you had a lovely time! XxxX http://thesecondhandrose.blogspot.com/

N. pisze...

Bardzo fajna stylizacja, spodnie są po prostu genialne. :)

c-yaya pisze...

świetne spodnie i bucisze! w ogole, to super blog- obserwuję! ;)))

Anonimowy pisze...

Paryski styl to to na pewno nie jest, na pierwszy rzut oka widać europę wschodnią, może brutalne ale prawdziwe ...

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...