22 comments

Smoke and Mirrors

4 stycznia 2012



I'm addicted to buying shirts. I like evry kind of shirts: oversized and classic. Today's outfit is more loose. Blue-purple shirt matched with black jeans and black jacket. What about you? Do you like wearing shirts or rather not?

POLISH:
Jestem chyba nałogowcem w kupowaniu koszul. Lubię i te luźne i te bardziej dopasowane. Dzisiaj bardziej na luzie. Błękitno-fioletowa kratka przełamana klasycznymi czarnymi jeansami i czarną ramoneską. A jaki jest Wasz stosunek do koszul ? Nosicie czy raczej unikacie?














shirt - Primark
jeans - Mango
jacket - Stradivarius (Old)
bag - Topshop
cap - purplecow

22 comments:

Malu S♥ pisze...

Gorgeous outfit girl ^^)
xx
Check out my Stylish Confessions! ♥

Stiepanna pisze...

Fajny luzak i świetne miejsce do zdjęć :)

Little Black Girl pisze...

świetna ramoneska :) i zdjęcia genialne!

Mademoiselle Zu pisze...

ja mam taaaakie dobre chęci żeby sobie kilka koszul kupić i co przymierzam to mnie powiekszaja albo cos jest z nimi nie tak. i w gruncie rzeczy mam moze ze dwie, ktore i tak rzadko nosze;/

Karolina pisze...

na luzie :) bardzo na tak :))

Refleksja pisze...

Bardzo fajny, luźny set i świetne buty! :)

Futuristka. pisze...

oczywiście, że nosimy. a biała to klasyk:)

gresja pisze...

Osobiście umarłabym z zimna.
Ale wyglądasz świetnie!:)

Ejbii pisze...

fajny set ;)

PORCELAIN DESIRE pisze...

Świetna stylizacja ;)

Ann. pisze...

w tamtym roku bezskutecznie poszukiwałam takiej czapki. mega!

Vilette pisze...

Super! Niby na luzie, a jednak zestaw ma to coś!

http://archiveofmystyle.blogspot.com

Lady E pisze...

Bardzo ładnie wyglądasz i świetne zdjęcia ;)

Distant pisze...

Lubię taki lekko chłopięcy styl. :)

Tea Joeli pisze...

Great blog and pics.
Kisses from New York:)
www.TheBrunetteWorld.com

Adrianna pisze...

Mega outfit, wszystko mi się podoba, świetnie wyglądasz!

Madame McQueen pisze...

bardzo fajna stylizacja, bo nie przekobinowana! swietnie Ci w tej czapce! no i takich koszul w szafie nigdy nie za malo ;) pozdrawiam

Chitraa pisze...

You look so cool. I love wearing shirts too, esp the checked ones.

chitraasfashiondiary.blogspot.com
XOXOX

iTorii pisze...

Mam jedną koszulę w kratę i noszę ją do obcisłej kamizelki, więc wygląda to dość elegancko. Kiedyś miałam ich więcej, ale teraz już rzadziej w nich wychodzę :)

Podoba mi się czapka :D mnie niestety bardzo brzydko w nakryciach głowy i strasznie zazdroszczę takim osobą jak Ty :)

Pozdrawiam!

Style Your Image pisze...

What a great pictures! Lovely outfit girl!

Love, Petra
www.styleyourimage.blogspot.com

madzia pisze...

bardzo podobają mi się takie zestawy :)
pozdrawiam!

Second Hand Rose pisze...

That's such a snuggly outfit you have on! You pull the hat off well, not everyone can do that! XxxX http://thesecondhandrose.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...