8 comments

Pocket Full Of Sunshine

5 stycznia 2012



I thought about letting some sun to my blog pages mentioning about River Island's collection for summer 2012. I fell in love with it from the first sight. I like clothes inspired by Versace style the most, and the favourites are: pink shirt with leopard and chain motive, blue shorts matched with mint socks and black heels. Dominating colors are pastel which are very girly and sweet. I've added a short movie from RI site and some pics from RI lookbook.
What about You - which model from the new River Island collection do you like the most? Or maybe it's not actually your style ?

POLISH: Postanowiłam wpuścić troszkę słońca na mojego bloga i wspomnieć o kolekcji River Island na lato 2012. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Najbardziej podobają mi się ubrania inspirowane stylem Versace. Moim faworytem są: różowa koszula w leoparda z motywem łańcucha oraz błękitne szorty połączone z miętowymi skarpetkami i czarnymi szpilkami. Dominują pastele, które są mega dziewczęce i słodkie. Zamieszczam filmik i parę zdjęć z lookbooka RI. A wam podoba się któryś z modeli na nadchodzące lato? Czy może to zupełnie nie Wasz styl?






 pics and video from Style Insider

8 comments:

Passion.For.Fashion pisze...

Fantastyczne dziewczyny :)

eveetlacaroline pisze...

Mi się najbardziej podoba strój z 3 zdjęcia

Aquamarine pisze...

Piękne!

MarieAntoinette pisze...

Aż mi się cieplej zrobiło ;)

Aleks pisze...

mmm, aż zapomniałam jaka to okropna pogoda jest za oknem ;)

erillsstyle pisze...

Piekne ale bylam pewna, ze to wlasnie versacze... acz chyba nawet leza mi bardziej niz oryginaly :D

Gaby de Modacapital pisze...

Hi!! :)
I really like your blog, I follow you :D
... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
Kisses!
http://modacapitalblog.com

Second Hand Rose pisze...

Oh wow I love all those outfits! The pastel colours are gorgeous and make me think of spring! XxxX http://thesecondhandrose.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...