12 comments

Second Skin

13 grudnia 2011






And again my black jacket together with red checked shirt and leather skirt. I love leather everything from jackets, skirts to small addons. My friend Karolina from Charlize Mystery shares this love as you can see on our joined session. Big thanks goes to her for brilliant time spent together. So what do you think about this duet ?

POLISH: I znów moja czarna ramoneska w połaczeniu z czerwoną koszulą w kratę oraz skórzaną spódnicą. Ja uwielbiam skórzane kurtki, kamizelki, spódnice, spodnie oraz wszelkiego rodzaju skórzane dodatki. W tej stylizacji towarzyszyła mi koleżanka Karolina z zaprzyjaźnionego bloga Charlize Mystery. Dziękuję bardzo za wspólnie spędzony czas ! A Wy co sądzicie o moim skórzanym duecie?




jacket - Stradivarius
shirt - Topshop
skirt - Vintage
boots - Asos

12 comments:

Karola pisze...

Skórzane połączenia są w tym sezonie nieziemskie.
Ja osobiście zakochałam sie w skórzanych spodniach i spódnicach. Koszula jest świetna ,szukałam takiej gamy kolorystycznej ale niestety albo nie ma albo nie w moim rozmiarze. Gratuluje stylizacji i pozdrawiam !

Queen Mother pisze...

Uwielbiam buty od Asos. Cała stylizacja robi bardzo pozytywne wrażenie :)

Rosa Pel pisze...

u are both beautiful

Distant pisze...

Szukam dokładnie takiej samej spódnicy. Wiesz może gdzie można je dostać? ;)

Kinza Ahmed pisze...

OMG! I love the red lips!! So chic and on-spot!!

Photography: http://thedailysight.blogspot.com
Fashion: http://peoniesandtea.blogspot.com

framboise pisze...

Fajne czerwone usta i fajne buty, reszta zestawu jak dla mnie za ciężka, chyba za duzo skóry na raz.

Domodi.pl pisze...

W Twoich butach można się tylko i wyłącznie zakochać.


Pozdrawiam
Monika

Bulma pisze...

Świetna skórzana kurtka!

itsJeyJey pisze...

Amazing outfits! Love them! :D

From Paris With Love ❤

Anonimowy pisze...

Hot women! More leather! ;)

Futuristka. pisze...

skóra - jak najbardziej na tak:)

Vilette pisze...

Bardzo bardzo bardzo przemawia do mnie Twój skórzany duet! Wyglądasz wspaniale, jak rasowa rock chic! = )

http://archiveofmystyle.blogspot.com

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...