8 comments

Fox n Wolf

14 grudnia 2011




Here it is, my black&white faux fur. I just can't get enough of fur vests in this season. Fur fits to everything now. Not only to jeans of jumpers but also to little lace skirts, colorfull dresses or formal shirts. I had also put it together with my double colour sweater and lace dress. Hope You share my enthusiasm for this faux fur fever.
Guest appearance with Karolina from Charlize Mystery.

POLISH: W obecnym sezonie moim faworytem są futrzane kamizelki. Nosimy je nie tylko z jeansami czy bluzami ale również z koronkowymi spódniczkami, kolorowymi sukienkami oraz eleganckimi koszulami. Moje dzisiejsze połączenie to futerko, dwukolorowy swetrem i koronkowa sukienka. Mam nadzieję że podzielacie mój entuzjazm dla futrzanej gorączki. 

Gościnnie na zdjęciach Karolina z Charlize Mystery.












8 comments:

eveetlacaroline pisze...

Cudownie wyglądasz :)

Lady E pisze...

Bardzo ładne zdjęcia i świetne futerko ;)
Torebka koleżanki śliczny ma kolorek

ŻuŻu pisze...

co tam zdjęcia...ja oszalałam "rysując" po Twoim szablonie! wypas!

Style By Ann pisze...

rewelacyjnie wyglądacie! :)

Cynthia pisze...

Love it! you look so pretty!

Monika T. pisze...

Świetne zdjęcia. Uwielbiam tę różową torbę. *.*
Masz meega bloga. Wielbię polskie-szafy za możliwość odnajdywania tak ciekawych osób. :>

Poobserwujemy się? Ja już cię dodałam :3
http://themintmind.blogspot.com/

Monika T. pisze...

AHAHAHAHAHAHA, teraz przeczytałam komentarz wyżej napisany przez ŻuŻu. Mam tak samo <3

Sandra pisze...

Uwielbiam Twojego bloga i właśnie zaczęłam obserwować na facebook'u jak i przez google :D co do outfitu - podoba mi się ten minimalizm przełamany futerkiem :))
xoxo.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...