15 comments

Pink goes the world

11 listopada 2011



Autumn is in it's full in Poland right now. More blacks, browns and greys can be seen on the streets. People are givin up of colorfull clother for low-key and dark colours. However I decided to add more life, color and happiness to those dull days and so choosen a pink sweater from Zara. In this outfit I had also used colorfull bag which I found in my mom's closet. What about You? Which colours do You prefer for this year Autumn?

POLISH: W Polsce jesień w pełni. Na ulicach coraz więcej czerni, brązu i szarości. Ludzie zrzekają się kolorowych ciuchów na rzecz stonowanych i ciemnych barw. Ja jednak postanowiłam ożywić trochę obecnie panującą atmosfere więć postawiłam na kolor różowy. Sweter z Zary dodaję trochę radości i koloru tym szaro burym dniom, do tego kolorowa torebka, którą wygrzebałam ze zbiorów mojej mamy. A Wy jakie kolory preferujecie na tegoroczną jesień? 

 







sweater - Zara
jeans - Mango
heels - Asos
coat and rings - River Island
bag - My Mom's
watch - Triwa

15 comments:

Knitted Republic pisze...

Bardzo podoba mi się Twoja torebka i fryzura. Stylowo. Zdjęcia też świetniej jakości!

brunhilda pisze...

Cudowne buty! Pozdrawiam:*

meg pisze...

buty są mega sexy!! no i mega torebka - w połaczeniu z różowym sweterkiem wygląda extra!!;-)

Miryo pisze...

Buty są zabójcze, dla mnie dosłownie ;) Podoba mi się torebka.

Futuristka. pisze...

płaszcz jest naj:)

Aleksandra pisze...

świetne zdjęcia!! te buty są mega :))

Ejbii pisze...

buty i sweterek mega! ;)

Bobs. pisze...

wspaniały kolor sweterka!

pantera pisze...

Dziękuje Wam bardzo:)

ana caroLina pisze...

nice oufit! and the handbag is so cute

Ruda pisze...

szałowy sweter!

Kinza Ahmed pisze...

Youre so pretty!!!

www.thedailysight.blogspot.com

Dominika pisze...

Cudowna stylizacja i nieziemskie buty !
xoxo
D.

livingasunnyworld pisze...

Im in love with your heels xx

http://livingasunnyworld.blogspot.com/

Ann Constance pisze...

uroczy zestaw - torebka świetnie wygląda w towarzystwie różowego swetra!

http://annconstanceroom.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...