18 comments

Oh Cherie !

18 września 2011

I'm not a big fan of jackets, still I wanted to use my powder-pink boyfriend jacket in this stylisation. I have matched it with pink tie, white shirt and polished sneakers. A little bit more official, but with a grain of salt.

POLISH: Nie jestem wielbicielką marynarek, jednak mimo to postanowiłam wykorzystać moją pudrową boyfriend jacket w tej stylizacji. Połączłam ją z różowym krawatem, białą koszulą i lakierowanymi trampkami. Troszeczke bardziej oficjalnie, ale z przymrużniem oka.

pics Brandon
jacket - Vero Moda
shirt - hm
sneakers - River Island
clutch - vintage

18 comments:

Say me Justine pisze...

Wypowiedzialam sie juz na lookbooku:) Tu tylko w skrocie- swietnie!
obserwuje i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

.mejdinka. :) pisze...

lubię takie męskie looki ! zainspirowałaś mnie tym postem i idę dalej przeglądać Twojego bloga ! :) pozdrawiam ;*

JudY pisze...

wyglądasz znakomicie, góra delikatna, pudrowa i dół klasyczny super zestaw!:)
xxxxx

pantera pisze...

dziękuję ślicznie za komentarze:) jest mi naprawde bardzo miło, że tutaj zaglądacie, oglądacie i czytacie:) pozdrawiam Was xx

MarianaCarvalho pisze...

i love the outfit, the blazer is gorgeous!
xx

anetaaneta pisze...

PRZEPIĘKNA marynarka, to aktualna kolekcja?

pantera pisze...

niestety nie w zeszłym roku kupiłam ją na asosie bo niestety nie było ich w pl;/

Rykoszetka pisze...

Jestem oczarowana :)

Mademoiselle Zu pisze...

z przymrużeniem oka ale jak zawsze bardzo dziewczęco i ze smakiem ;)

Olga Lewandowska pisze...

O jej jak fajnie że w końcu trafiłam na jakiegoś fajnego bloga :D Dzięki ci za to;) Obserwuję ! Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

Sylwia pisze...

świetna marynarka!

Ariadne Ch. pisze...

hi dear, love this outfit!!!!
I'm SweetAriadne at Fashionlista (you commented on my profile)...
I like yur blog, maybe we could follow each other's blogs?

xxxxxx

Mikaela pisze...

This outfit is FANTASTIC!! Amazing!

xx,

Mikaela

Framboise Fashion

pantera pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
pantera pisze...

thank You so much for all your comments! it means a lot to me xxx

Eva pisze...

Such a nice look!! And great pic. I'm following!
Xoxo Eva
www.jeansnpumps.blogspot.com

Lynn pisze...

I love this blazer! I am now following.

Lynn

CARMEN VOGUE

Monica pisze...

Interesujące połączenie marynarki i butów! ;)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...