20 comments

Walt Disney Presents

3 sierpnia 2011





























Całkiem niedawno w moim rodzinnym domu znalazłam t-shirt z Myszką Mickey. Gdy tylko go zobaczyłam, to od razu przypomniały mi się niedzielne przedpołudnia kiedy to w telewizji leciał odcinek disneyowskiej kreskówki - tak długo wyczekiwanej przez cały tydzień. Z przeprowadzonego przeze mnie wywiadu, dowiedziałam się, że koszulka została przywieziona przez moja mamę z Chin jakieś 25 lat temu – więc jest starsza odemnie. Mimo lat Mickey całkiem dobrze się trzyma, a skutki naszej współpracy możecie zobaczyć na zdjęciach. Mam nadzieje ze Wam się spodobają.

ENGLISH: Quite recently at my family house I’ve found a Mickey Mouse tshirt. It brought memories of lazy Sunday mornings when tv played Disney cartoon episode – awaited so impatiently for the whole week. After my investigation it turned out, that the t-shirt was brought from China 25 years ago by my mom – so it’s older than me. Still despite of age, t-shirt looks pretty well, and the results of our cooperation are visible on the pics. I hope you like it.






 pics Magda

t-shirt - Vintage
jacket - Zara
heels - Monnari

20 comments:

SH pisze...

Cute pics.

Please check out my newest post

www.newyorkfashion-sh.blogspot.com

pocahontas pisze...

fajna koszulka

pantera pisze...

dzięki;)

Marleen^^ pisze...

love your style ! :)

Lara pisze...

jijiji xD Lovely the combination with the color yellow ;)

xoxo
Lara
gustamegusta.blogspot.com

joannade pisze...

fajna wstążunio-opaska:)

pozdrawiam, FASHION PASSION

http://joannade.blogspot.com

mia pisze...

OMG, YOUR BLOGUE IS AMAZING!

pantera pisze...

thank You Darling:)

DesFruitsRouges pisze...

Such a cute shirt! Love your blog!

Miryo pisze...

Koszulka jest świetna! Lubię takie perełki sprzed lat, nadawanie im nowego życia ;)

http://impractical-diary.blogspot.com/

Pralinka pisze...

rewelacyjne zdjęcia i swietny pomysł. No i to miejsce.. mogę zapytac gdzie to jest?

ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..

http://chocarome.blogspot.com/

Helena pisze...

Ooo,jakie skombinowała sobie bajeranckie tłoooo!
Ostatnie pięć minut spędziłam na bezmyślnej zabawie w rysowanie wzorków...
Stylówka zacna,choć ja za tymi disneyowskimi motywami nie przepadam,zbyt ograne,jednak w Twoim wydaniu wciąż ciekawe, szczególnie podoba mi się opaska/chustka (?),od koloru,poprzez wiązanie.
Na uwagę zasługują też okulary,zwłaszcza w erze wszech-ogarniających ray-bano naśladowców.
Zajrzę jeszcze,fotografa pozdrów!

Kejtt pisze...

Podoba mi się :)

Vanilla pisze...

Aż brak mi słów :)

Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie.

famfaramfam pisze...

pokochałam Twoją kokardę na głowie! Cudowny zestaw!! :)


zapraszam http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

Miss Sasanja pisze...

buty boskie <3
xx

www.sasanja.blogspot.com

Fashion pisze...

świetne zdjęcia i fajny styl :) nigdy mi nie wychodzi taka kokarda gdy chcę zrobić więc bardzo Ci zazdroszczę.

Ania pisze...

Przegenialny zestaw! Zakochałam się:)
Obserwuję i liczę na to samo:)
Zapraszam do mnie,
www.muaaa.blogspot.com

PITERBELFY http://piterbelfy.blogspot.com/ pisze...

nice style :) and nice blog of course...
i follow you now
cheers from italy
http://piterbelfy.blogspot.com/

justynjja.collection pisze...

super koszulka jak dla mnie to rewelacyjny set

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...