9 comments

Under the Iron Sea

16 sierpnia 2011












W czasie wakacji pozwalam sobie na słodkie lenistwo, a co za tym idzie totalny brak dyscypliny. Niedawno przyjechałam do Warszawy i troszkę czasu minęło, aż wygospodarowałam chwilkę na zdjęcia, dawno już zaplanowanej stylizacji. Ale nareszcie jest ! Uwielbiam grzebać w szafie mojej mamy, gdzie ostatnio znalazłam torebkę w marynarskim stylu - która przywołała mi na myśl błękitne morze, złotą plażę i białe mewy. Postanowiłam wkomponować torebkę w jakiś wakacyjny outfit. Biały top, granatowe spodnie, czerwona kotwica, czerwona chustka i pasiasta torebka - mam nadzieje ze przypadnie Wam do gustu.

ENGLISH: During the summer holidays I sometimes loose my dyscipline and have some lazy time. I've just recently came back to Warsaw and it took me some time before I was ready to make another photo shooting of an old stylisation idea. And finally it's here. I love digging through my mom's closet, where not so long ago I've discovered marine-style bag. It reminded me a blue sea, golden sand and white seagulls all around me. That's white I've decided to include this bag in some holiday outfit. White top, navy blue pants, red anchor, red scarf and striped bag – I hope you like it.





































pics Brandon

shirt - River Island
necklace - River Island
pants - Bershka
heels - Bershka

9 comments:

Ania pisze...

Świetnie wyglądasz! Strasznie podoba mi się koszula:)

Zapraszam do mnie w wolnej chwili,
www.muaaa.blogspot.com

Calliforniaction. pisze...

całość wygląda na serio bardzo dobrze, ale ja jestem zakochana w szczegółach - buty i chustka na głowie wyglądają świetnie

Massie pisze...

Świetny, marynarski look ;)
xoxo.

http://respectmystyle.blogspot.com

Olga pisze...

Świetnie wyglądasz! Chętnie zabrałabym Ci te ubrania, bo jestem na etapie pakowania się nad morze i porywam wszystko co w paski, białe, niebieskie i kotwice. Baaaardzo mi się podoba ;)

ajmissindependent pisze...

piekne buty! ;)

moonstyle pisze...

nice outfit :)

karrpik pisze...

Hej hej :)

napatrzeć się nie mogę na te Twoje zdjęcia :)
Przy tej stylizacji jestem fanką czerwonej chustki na głowie :D

Już niedługo na www.funfashion.pl będzie konkurs o stylizacji z wakacji i będzie można wygrać śliczne torby :D

iTorii pisze...

Naszyjnik masz świetny. Ja również lubię nosić tak zawiązaną chustkę!

Pozdrawiam serdecznie!

Lara pisze...

Love the outfit! so natural :)

xoxo
Lara
gustamegusta.blogspot.com

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...