8 comments

Kitty Cat

8 sierpnia 2011



Zapewne większość z Was kojarzy baleriny myszki Marca Jacobsa - buty z przymrużeniem oka, przesłodkie, w wielu deseniach do wyboru, obok których nie da się przejść obojętnie. Swojego czasu bardzo popularne i noszone przez wiele gwiazd tj Mischa Barton czy Paris Hilton.
Trendem na jesień/ zima 2011 są slipper loafers. Początkowo sceptycznie do nich podchodziłam, ale teraz mam nawet swoich faworytów. Moje ulubione to przepiękne czarne aksamitne buciki z inicjałem Chloe, oraz te od Sama Edelmana w leopardowy wzór. Tańsze wersje tego modelu znajdziemy w Topshopie, które są równie urocze jak te od topowych projektantów. Sieciówka oferuję nam slippersy: od zamszowych przez motyw zebry po brokatowe, oczywiście w rożnych kolorach – a więc jest w czym wybierać.
I nareszcie przechodzę do sedna! Niedawno natknęłam się na buty zaprojektowane przez Charlotte Ollympia. Które według mnie są połączaniem beztroski i radości Jacobsa z nutką motywu slippers.
Buty Koty są wykonane z aksamitu, obszyte złotą nitką oraz z pozłacanym obcasikiem. Według mnie kot posiada delikatniejszą odmianę linii - wspomnianych wyżej - butów slippers. Kociaki łączą przyjemne z pożytecznym, nie dość że buty są podobno wygodne to dodatkowo posiadają zabawny motyw kota – którego zdecydowanie wolę od myszy. Sądzę, że nikt nie przejdzie obojętnie obok tego modelu. Podzielacie moje zdanie czy macie innego faworyta?

ENGLISH: Undoubtedly most of You recalls Marc Jacobs Mouse pumps - shoes made with tongue in cheek, humorous, in many patterns to choose from and which won't stay unnoticed. At some point very popular and worn by many stars, like Mischa Barton or Paris Hilton. 
Trend Autumn/Winter 2011 is slipper loafers. At first I was very sceptical about them, but now I even got my own favourites. My personal best are beautiful black velvet slippers with Chloe initials, and also Sam Edelamn leopard slip-on's. Similar models in much lower prices are available at TopShop, which are as cute as the top designers ones. This particular chain store offers us slippers: from suede through zebra motiv to glitter, of course in many colors so u have what to choose from. 
Finally moving to the essence of this post. Recently I run into shoes designed by Charlotte Ollympia, which in my oppinion are a connection between carefreeness and joy from Jacobs with a bit of slippers motiv. Kittens are velvet, with gold thread and gilded heel. In my opinion these shoes has gentle kind of slipper loafers line. They combine usefulness with pleasure. It's said, that they are comfortable but also have funny cats motiv - which i definitely prefer over mouse. I think, that this model really attracts ones attention. Do you share my opinion or do you have your own, different one?



 Marc Jacobs Mouse pumps

Chloe slipper flats




Topshop slipper flats

pics are from: fashionising.com ; shopstyle.co.uk ; topshop.com

8 comments:

iTorii pisze...

Hmmm najbardziej podobają mi się te od Marc'a Jacobs'a. Myszki są jakieś takie słodsze nie wiem czemu. Może też decydować o tym fakt, że te są skórzane a tamte zamszowe, a ja nie przepadam za zamszem ;P

Pozdrawiam serdecznie!

ajmissindependent pisze...

aaa pierwsze buciki sa urocze ;D
moze jeszcze skusilabym sie na panterkowe. sa zadziorne ;D

shishiwaldorf pisze...

I love the first pair!

xoxo
http://shishiwaldorf.blogspot.com/

Massie pisze...

Super buciki ;)
xoxo.

http://respectmystyle.blogspot.com

Eve-r-green pisze...

Wszystkie są super!

Rykoszetka pisze...

Myszki najbardziej mi się podobają :)

Olga pisze...

Artykuł niczym z największych i najpopularniejszych magazynów mody. Strasznie mi się podoba i jestem z siebie dumna, że wytrwałam do końca, bo mam tendencję do rezygnacji w połowie. A więc: myszki są śmieszne, ale podobają mi się, w ostateczności może być Chole, chociaż z tych tu wybrałabym chyba jednak panterkę z Topshopu
Pozdrawiam :)

itsJeyJey pisze...

Hi! I read your comment on my Fashiolista profile :) thanks for it.
I'm following your blog now :) hope you will follow mine too :)
xoxo
http://itsjeyjey.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...