6 comments

I adore this kind of Red

2 sierpnia 2011




Niestety londyńska aura za oknem nie sprzyja robieniu zdjęć w plenerze. Skoro nie mogę sfotografować mojej najnowszej stylizacji to postanowiłam napisać o kobiecie, którą bardzo podziwiam i która jest moją inspiracją. Taylor Tomasi Hill – jeżeli jeszcze o niej nie słyszeliście, to najwyższy czas. Taylor jest kierownikiem działu styl i akcesoria w amerykańskim wydaniu magazyny Marie Claire, ponadto ma wspaniałe wyczucie stylu - jest istnym kameleonem w świecie mody. Nie będę się rozpisywać, zerknijcie na zdjęcia - mówią same za siebie!
(zdjęcia Taylor są zaczerpnięte ze strony wikifashion.com)

ENGLISH: Unfortunately, British aura behind the window is not promising outstanding outdoor photo session. Since I can't perpetuate my latest outfit I would like to write something about a women which I trully admire and who is my inspiration. Taylor Tomasi Hill – if you heaven’t heard of her, now it’s about time. Taylor is style and accessories director in US ‘Marie Claire’ magazine. Moreover, she has a great sense of style – absolute chameleon in the fashion world. I won't write nothing more. Check the pictures – they speak for themselves!
(pics of Taylor are from wikifashion.com)

























6 comments:

Brigita pisze...

FEARLESS!!

Stop by my new blog
http://lostinpattern.blogspot.com/
xx Brigita

pocahontas pisze...

cudowna

pantera pisze...

też tak uważam, moim zdaniem przebija nawet Palermo:)

shishiwaldorf pisze...

Lovely pics!

xoxo
http://shishiwaldorf.blogspot.com/

JudY pisze...

jej styl jest cudowny, widziałam właśnie te zdjęcia podczas fashion weeków jak były photo relacje na vogue'u i style.com, zakochałam się w niej. tak samo jak Miroslava Duma, oczywiście style mają inne ale tak samo dla mnie inspirujące:)
pozdrawiam
x

wantatatste pisze...

Wygląda niebanalnie, kameleon to dobre określenie.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...