10 comments

Darkside of the Sun

5 sierpnia 2011


Na początku chciałabym Was wszystkich przeprosić za monotonność scenerii ostatnich dwóch stylizacji. Jestem w moim rodzinnym mieście i mogę polegać tylko na najbliższych okolicach i mojej ubogiej cyfrówce. Dodatkowo połowę ubrań przywiozłam ze sobą do domu, a druga połowa czeka na mnie w szafie 160 km stad. Czekam na wrzesień, aż w końcu na stale osiedle się w jednym miejscu.
Przechodząc do dzisiejszego outfitu: moje stare Wranglery - przerobione na krótkie spodenki, t-shirt Deathwish – który idealnie pasował mi do tego zestawu, ze względu na motyw umarlaków na nadruku, rajstopy zrobione przeze mnie i nożyczki. A Wy? Czy spędzacie wakacje w domu?

ENGLISH: For starters I'd like to apologize for the monotony of the latest two stylisations scenery.
I'm currently in my hometown and I can only count on the nearest surroundings and my simple camera. Moreover I've left half of my clothing 160km away from here. So I'm waiting for October when I can finally stay in one place longer.
Moving to todays outfit: my old Wrangler's remade to shorts, t-shirt Deathwish which fitted ideally to set because of zombies motiv printed on it, finally tights made by me and scissors. And what about you? Do you also spend your holidays at home?
 

















































pics Magda 

T-shirt - Deathwish 
shorts - Wrangler
boots - Bata

10 comments:

Brigita pisze...

Your hair is stunning! Bangs suit you so well!
Outfit is great!

Stop by my blog
http://lostinpattern.blogspot.com/
xx Brigita

pantera pisze...

Thank U Brigita xo

vint@ge by Maria Sole Tattini pisze...

i like your t-shirt:)

http://vintagebymariasoletattini.blogspot.com/

iTorii pisze...

T shirt masz genialny, a co rajtuz to zawsze chciałam takie mieć, ale po 1 nie potrafię tak fajnie ich pociąć [zepsułam już dwie pary ;/] po 2 jak je zakładam to zawsze podrę jeszcze bardziej i jest tylko gorzej :(

ps. strasznie podoba mi się to że mi myszka rysuje bo boku Twojego bloga, zdradzisz tajmnice jak to jest zrobione?? pewnie bawisz się html-em ;p

Pozdrawiam serdecznie!
+dodaję.

Budleja pisze...

haha , bluzka od brata . Też tak robię. Pozdrawiam.:)

ajmissindependent pisze...

swietny zestaw. uwielbiam ten klimat jaki stworzylas ;)
dodaje do obserwowanych i zapraszam ;))

FISH pisze...

fajny,drapieżny look! jesli podobaja Ci sie pierscionki to zapraszam ponownie bo sa akurat do wygrania!:)

Vanilla pisze...

Ja spędzam wakacje w domu. I to może nawet w dosłownym znaczeniu tego słowa :)

Świetny outfit. Rajstopy dają świetny efekt.

Pozdrawiam i zapraszam. :)

Ruda pisze...

Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i niezwykle się cieszę, że tu trafiłam! Przejrzałam większość Twoich ostatnich stylizacji i muszę stwierdzić, ze jestem absolutnie zachwycona! Całkowite szaleństwo wzorów, kolorów, dodatków! Mistrzostwo ! :) Naturalnie dodaję do obserwowanych - bo jest na co popatrzeć ;) Codo stylizacji z tego posta, o tak lubię taki 'obdartusowy' styl, koszulka hit! A wakacje tak, chwilowo w domu :)


Odgórnie przepraszam za poniższe, ale bardzo bardzo mi zależy ;)
Wielka gorąca prośba o klik LUBIE TO pod tym linkiem
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=154185371326065&set=a.154088781335724.38448.101619256582677&type=1&ref=nf
Pozdrawiam! :)

Ania pisze...

Świetny zestaw! Inny niż wszystkie, podoba mi się:)

Zapraszam do mnie, nowy post:)

www.muaaa.blogspot.com

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...