12 comments

Salt Sheep

29 lipca 2011

Pogoda nadal nie sprzyja więc zerknęłam do szafy w poszukiwaniu czegoś cieplejszego. Jak się okazało zupełnie zapomniałam o moim musztardowym swetrze w owieczki. Kupiłam go w zeszłym sezonie w River Island – zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Mam nadzieję ze spodoba Wam się outfit z nim w roli głównej.

ENGLISH: The weather is still not good so I’ve checked my closet looking for something warmer. I found my yellow cardigan in sheeps that I already forgot about. I bought it last season in River Island – and instantly fell in love with it. I hope you’ll like the outfit with the cardi in main role.




pics Kasia Kryst

cardigan - River Island
skirt - Zara
clogs - Mango
bag - Massimo Dutti

12 comments:

la mode, je vous aime pisze...

świetna maxi! i tan kolor <3

pantera pisze...

dziękuje:)

Mari Gomes pisze...

OMG! I LOVED this look! It's AMAZING! Mainly the cardigan!

Kisses,
Mari
(www.teenagerm.com)

Klaudia B. pisze...

super połączenie !

pozdrawiam,
Klaudia B.

Danny Liem pisze...

nice cardigan :)

http://therebellioussaint.blogspot.com/

Dana pisze...

You look amazing! I love the cardigan!

Sara pisze...

Great outift!! Beautiful skirt!! Realy love it!!! And great blog! :))

http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

lo.li.ta. pisze...

fajne połączenie ;)

MarieAntoinette pisze...

kardigan jest świetny, tez bym taki chciała ;)

Creando mi armario pisze...

Hi !!, i see your comment in fashiolista, i love your blog, it's great, the cardigan it's really beautiful !!
Kisses !

Please,visit my blog : http://creandomiarmario.blogspot.com/

soulsistaff pisze...

taaaK! sweterek świetny, może nie do końca jestem przekonana do połączenia sweterek+ spódnica( w tym wypadku), jednak każdy ubiera się jak chce :)
http://soulsistaff.blogspot.com, zapraszam na fresh bloga i pozdrawiam serdecznie!

lamiette pisze...

Sweter jest genialny, wow! Nie mogę oderwać wzroku... uwielbiam wszelkie zwierzaki na ubraniach :D

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...